Bär

Bär

...
Visa hela texten
turliga källa till mineraler som järn, zink och kalcium. Eller testa torkade mullbär (som egentligen inte är bär, utan frukter från mullbärsträdet) som är rika på järn, C-vitamin och fibrer, varför inte till frukost i yoghurt – supergott!"}" data-sheets-userformat="{"2":13059,"3":{"1":0},"4":[null,2,14281427],"11":3,"12":0,"15":"Arial","16":11}">Havtorn, blåbär, goji eller acai? Bär är naturens eget godis, laddade med vitaminer och antioxidanter! Torkade bär är ljuvligt goda att blanda ner i din egen granola, sallad eller energirika trail mix. Väljer du pulver har du alltid en läskande och näringsrik smoothie nära till hands – hela året. Blåbär är fulladdade med B, C, och E-vitamin, I de syrliga och vackra orangefärgade havtornen finns utöver C-vitamin även Omega-3! Tranbär är din naturliga källa till mineraler som järn, zink och kalcium. Eller testa torkade mullbär (som egentligen inte är bär, utan frukter från mullbärsträdet) som är rika på järn, C-vitamin och fibrer, varför inte till frukost i yoghurt – supergott!

Artiklar 1-50 av 73

Sida
Stigande ordning

Artiklar 1-50 av 73

Sida
Stigande ordning